onsdag 28 september 2011

Eh,vaaa?

Mina rubriker krånglar. Ska fixa det sen.


Ser på idol. Eller det är slut nu,men det kommer ju igen sen. Så tekniskt sett ser jag på det,hehe.

Lyssnar på Greyson Chance-Unfriend you

Vem fan fattar NO? -.-' Inte jag iaf,har haft det hela dan och fattar fortfarande 0.

Och Slipsman´s namn har fått en ny betydelse idag hahaha. Bara undrar ni som har franska(som jag(fast jag är inte smart) hehe) om man har en sak och det ska bli flera, sätter man S efter det då? som t.ex.  un pullS? eller? haahah.
Imorrn blir en jobbig dag ;(


Har varit på TJEJkVäLl på stan ikväll. Hängde med min mAmA,YO! hahahaha träffa en vän,hehe,ja,hej?

Nej, nu ska jag gå och kräva att pappa min ska förklara skiten(no) för mig ;(

Så de så.

punkt.

wolla,bror,jag ska sluta nu.

jepp.
                         haha för att den är bra,hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar