fredag 14 oktober 2011

Asså jag finns men jag är inte här.



(på bilden är det jag och min bästa vän,haha vi töntar oss som vanligt-kolla bara snyggaste hatten i stan!)

Idag har´varit en skruvad dag. På morgonen börjar jag prata(av nån anleding som jag fortfarande inte fattar) RN(alltså vill inte säga hans namn,känns taskigt) på bussen. Sen höll jag på och (som vanligt) krocka in i SK *sucK* han är Så läskig jue! Sen hängde jag lite med folket och vips dyker Karro upp från no where lixom? sen hände dit och dat. SK,igen. och sen U-samtal. Mamma kom med min lillasyrra. Och då började Alex att gorma: fan,guud va du är liik henne! (och så pekar han på syrran) nämen kolla! hon är ju ääännu mer lik! (och pekar på mamma) Det var bara FÖR pinsamt. Så Karro och Saga typ skrattar hela vägen ut >:(

Men jag fick en hot dog för 5 spänn på Ica Maxi sen,som tröst. så det är lungt nu lixom. Ifall nån skulle undra bara.


Och SP went ALL THE WAY eller snarare CRAZY med KP killen idag i ett bås. Sjukt underhållande att titta på. Oj,det där låt såååå fel.
Men asså,jag mena inte på det sätter,hehe. A,ni fattar....

Hej då!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar