söndag 6 november 2011

Rastlös,uttråkad och nervös

Jaop! Allt på samma gång.
Måste ut en sväng(typ en timme blir det väl för att jag är så seg) sen . blä. Men ska hälsa på VÄRLDENS SÖÖÖÖÖTASTE VOVE! :D så jäkla gullig! Vill bara ta den med mig och springa hahaha...

måste tvätta håret och måla naglarna oxå.


vill inget just nu. inget. inget. inget. vill bara se på breaking dawn eller true blood. kanske gossip girl men jag venne...


allt är bara bajs idag. bajs.

eller jo juste typ tusen tusen fåglar var utan för mitt fönster på trädet/busken. dom var grymt vackra.

bibblan har stängt fram till tisdag. hur ska överleva. ingen bok har jag heller. vill bara gå ner och köpa Cirkeln.vill ha den. vill att den ska bli min....

men jag är snål. tyvärr

hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar