lördag 3 december 2011

Postis-per nynnar glatt när han far till byn med sin katt^^

Morrn morrn,kära vänner!

Idag har jag hunnit med att dela ut hälften av reklamen. Bara 2 områden kvar,och det är dom som går fortast att göra. Gör nog dom i morgon :)

Känner mig mycket bättre nu! C:

Var på hockey-matchen SSK-Sundsvall igår(hade skit ont i öronen sen!) och SSK SÖÖÖÖG!! Dom var för fan blinda.
Sen så gjorde Idolf illa sig, så det gick inge bra på straffarna :C
Brorsan var jätte söt när han hade knattematchen <3 synd bara att hon inte gjorde några mål den här gången :C

Aja, så då missade jag Vampire Diaries igår. Synd men ska se på repsrisen senare idag.
Och JUSTE! DEt är ju Junior Eurovirson Song Contest ikväll! :D
Jippie!!
Ska nu se? Det ska iaf jag!

Och Moa åkte ut ur Idol igår :CC Asso, när de var bara fyra kvar ville jag inte längre att nån skulle åka, för dom var så sjuukt bra allihop, och nu när Moa åkte...nä, de var bara synd.
Nu hoppas jag att Amanda F vinner,men skulle inte bli helt sur om Robin vinner för han är så duktig han med.

Hej då!
(sveriges bidrag i år)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar