söndag 8 januari 2012

GG-nörd 2 och lite annat skvaller

(2 är för att jag har skrivit ett annat inlägg med samma titel)

Ser på GG
Är det bara jag som får som en klump i magen av se på det
men samtdigt är manberoende av att se mer.
har sett typ 5 avsnitt nu
har ett kvar sen har jag inga mer.
Nån söt själ som har avsnitt 11 säsong 5,och känner för att dela med sig?

kollar runt lite bland mina vänner på nätet och det värkar(för engångsskull) hända nåt!
synd bara att det inte är nåt bra
och att jag vill "trösta" flera,som nästan alla bråkar med varandra.
allt verkar så komplicerat och invecklat.
men det kanske är vad jag behöver nu
när jag har haft det väldigt lätt och icke-djupt
ett tag.
mm.
det kanske märks att min dagbok är full och jag inte har hunnit skaffa en ny,haha?

bye




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar