tisdag 26 juli 2011

Ärlig ska jag vara!

Nu är sommaren snart slut och jag ska snart sätta igång med att packa till sista stora eventet.

Tänk att hela sommarn har gått nästan. Och jag som hade tänkt att göra så mycket. Fet har jag blivit också,all god mat och lite tid att träna på. Shit! jag som hade tänkt att träna och sola stenhårt den här sommarn. Nänä,får väl bli en annan gång(som vanligt)

Egentligen har jag inget emot skolan. Förutom att man måste gå upp så tidigt. Jag gillar att lära mig nya saker, så på så sätt är det faktiskt ganske kul.

Självklart måste man hata skolmaten,vissa lärare och bryta mot reglarna lite då och då. Men whatever. Jag överlever. Hoppas jag.

Har nån av er sätt The Killing? jag har serien och har typ bara ett avsnitt kvar,och han söta Joel Kinnaman eller vad han heter från Snbba chash är med i ganska stor roll.+ att han låter sååå gullig när han pratar engelska<3 Rekomenderas!

xoxo Movie-girl ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar