tisdag 19 juli 2011

Film-tips no.1

Hej,hej bloggen!

Lovade er ju en massa tips om filmer, didn´t  I?^^

I vilket fall som helst, så ska jag börja med att berätta att jag var på en BBQ för ett par veckor sen. Och då träffade jag en tjej som var väldigt inne  i samma typ av filmsmak som jag. Jag tyckte det var great  och hon fixade ihop en hög med ”måste-se”-filmer.
Den här är den som låg överst i högen:
Hur man blir av med en kille på 10 dagar.
Eller How To Lose A Guy In 10 Days som den heter på engelska. Filmen handlar om Andie, som har drömyrket som  krönikör  på en stor tjejtidning. Hon får utmaningen av sin chef att sätta ihop ett scoop om hur man blir av med en kille på exakt 10 dagar.
Nja, nu går det ju inte så bra för Andie. För det var väl inte planen att själv bli lurad och sen blir KÄR i killen som är försöks kanin?
Iaf, jag tycker filmen var helt okej och ganska romantisk i vissa delar. Rekomenderas till alla tjejer(och dejt ;) som vill se en rolig och romantisk film.
AAA+ blir slut poängen!

Aja,chaio eller hur man nu stavar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar