lördag 11 juni 2011

Fuck you! :D + skvaller-katten!

Hej och hallå bloggen!

Helt plötsligt för en halv minut sen började jag sjung på Fuck you(eller jag tror den heter forget you nu menmen) så...I see you driving here with the girl i love and,fuck you and i fuck too nanaannannannnanaaan.... HAha jag verkligen inte text så det får bli nanan genom helt typ :)

Idag var stora markanden i stan och träffa några som jag kände.Skvaller-katten berättar mer!

Jo,jag har sommarlov,ska göra ett helt inlägg om det senare!

Nu ska jag berätta vad skvaller-katten är. Det är en ny grejj som jag har tänkt att ha i min blogg. Som den i Klick! Då berättar den sånt den sett och tänker och lite sånt smått skvaller.
Här kommer första:
Jo, jag såg idag tre personer gå på stan tsm. Varav två kan ha nått på G. Personen jag vill berätta om är en f.d tönt som nu har "blommat ut" till en heting och pojk/flickväns matrial. Och på sin väg upp till sjtärnorna har personen fått minst två personer på fall. Klart man blir lite svartsjukt.  Personen har också nästan börjat dra sig undan sina förra vänner för att ist vara med mer vad ska man säga "tonårs-typer" och "party-typer". Själv ser jag gärna på när jag själv har avgudat personen sen första dagen jag såg den. Väldigt kul för den,mindra kul för mig vad gäller kärleks-nästen dock. Då vi har samma målgrupp som vi vill ha. Aja,får väl söka på nya vatten,när jag är helt ute här.Kram Skvaller-katten.

Hoppas ni har ett skönt liv! Så hörs vi när vi hörs!

för nu måste jag städa rummet... :(

/Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar