torsdag 9 juni 2011

Tjenare mannen!

Idag har jag inte gort så himmla mycket. I skolan öva vi inför imorgon och åt "lyxlunchen" som man äter traditionellt i vår skola dagen innan man slutar. Sen var det oxå brännboll mot lärarna och lärarna vann :( Sen var det inte mycket mer. Va hemma fem över ett :D Åkte ner till banken en stund med mamma bara och sen har jag fixat med lite bilder bara.
Själv då? :)

vill ni se lite bilder? Jag lägger ju så sällan upp några!
Här kommer iaf några stycken!

                                                  (Bilder från lunchen)






Idag har jag försökt att få luggen sne(snyggare så) men som ni ser på bilden har jag inte lyckats så bra,hehe
Jag har också trippat runt i ett par skit snygga beiga shorts från H&M!

/Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar