måndag 20 juni 2011

I England

Tjenare! kan bli konstigt nar jag skriver for jag e pa en engelsk data. Men nu har jag varit har i en vecka och jag tycker det e helt okej. Jag bor i en stad vid kusten och det e manga som are smoking och mycket fet mat. Kom hit sa kommer ni att fa mycket chips,pommesfrites och fett.

Just nu forsoker min rumskompis att magdansa. ehh,jag kan val saga att det inte gar sa bra. ganska daligt faktiskt. eller helt arligt fofarligt. hahah det blir inte bra! man ser inte vad jag har skrivit ju!aja,nu ska vi snart ata nat som vi inte har den blekaste om vad det e. men det blir spannande.

Puss! saknar er!

/alICE

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att du skriver! Pappa och jag sitter som klistrade vid datorn o bara glor på din text ;)
Men men
DISCO stavas så här!
Storbritannien så här!

men puss anyway...
night sweetheart <3

Skicka en kommentar