måndag 8 augusti 2011

Belive me

jag är knäpp. Helt jävla fucking störd.Besatt,och lever mig in i böcker och filmeroch whatever!!!

sååååååååå,det leder oss till detjag hade tääänkt att säga.
jag hatar min design.
och förut var jag besatt av twilight sen TB och senVD och senPLL och GOT och nu GG. Sååå aa är det dom här jordens sötaste par? *puppyeyes*

(jag älskar den där scenen,och det är season3s sista avsnitt,som jag precis har sett klart. Men jag gillar inte vad som händer lite efter den här bilden är tagen.... se själv så fattar ni.)
och om ni inte fattat det än så kommer det att komma många sånna här bilder ett tag framöver :/ sry
 haha här ser dom ju till och med glada ut! OVANLIGT!

bc - blair-and-chuck photo
Blair & Chuck - blair-and-chuck icon jag hade gärna velat att Chuck skulle få åtminstånne få fria klart till Blair innan Dan kom med sin jävla näve rakt i faceet på honom. Hmm >:(
 xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej :) Vilken sida ser du GG på??

Alice sa...

DEt finns en sida som heter http://www.gossip-girl-episodes.com/ där kan du se alla fyra säsonger genom att klicka dig vidare till och sidor. Funker jätte bra för mig!kram

Skicka en kommentar