måndag 29 augusti 2011

Skooooola

Just nu hanldar väl min blogg mest om random stuff och skola.
amen det är väl så det är nu tycker jag. Men jag och skolgrejjerna har haft en dålig dag idag(funkade verkligen inte) så tog break hela dan typ.
Och var med Saga. Eller egentligen stavas det FLUMM,men aja. Sen var vi tydligen på qulan med några och spela fotboll(ja,ni läste rätt)FOTBOLL av alla sporter. Och jag som trodde jag fått tillräckligt med motion för än dag. men aja. Blev ju mutad med choklad :D

Puss och hej!

Sökte på "Choklad" och gissa vad som kom upp...

 och lite andra saker.... men dom behöver vi ju inte visa här. Men ios,google har väl inte helt fel...^^
 som sagt, har alltid sagt att jag skulle kuna äte upp Edward Cullen(den snyggigen) och visst tjena har jag ju rätt! ;D
Smart hund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar