torsdag 25 augusti 2011

torsdag

Fick fan sPRINGA till bussen idag. Var ju och shoppa med Saga,och så kolla vi på klockan lite så bara för att. Och klockan var 13 över och bussen går 20. OCh hon skulle ha sin j*vla fu*ck*ng GLASS så vi måste ha sett fett störda ut när vi sprang och haha försökte andas. Men vi mötte Ann-so :D en skit skön lärare från min förra skola.

Har pluggat lite eng ska bara redovisa och sen gå vidare till steg 13 !!! :D och matten har jag typ 8 sidor kvar i  :/ men fick ju fan steget idag så...

Hur är det hos folket i stan då? :)

mötte en "kompis" på bussen och han bara: men (mitt namn),är du HÄR?
jag: ja? jag går ju fan här
han: va? jaha? men vaaaa?
Jag: ja du vet,på kunskap
han:aaahaaa,men va skojj då
jag: ja typ

haha, han är feeeett weired

puss och hej

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah. McDonalds glass in my heart<3

Skicka en kommentar