måndag 23 maj 2011

Brasilien-Brasilia

Hej och hallå,bloggen!

HAr övat lite på geo-provet som vi har på fredag. Och om jag ska vara ärlig,går det inte så bra :S jag suger nämligen på geografi. Och sv-läxan vi har fått av Johanna är hur konstig som helst. Det brukar sv-läxorna va,eller va säger ni klassen? Man får lixom aldrig några riktiga beskrivningar på vad man ska göra. Jaja, hittade iaf en  dikt,eller text eller vad man nu ska kalla det som var som typ "signaturen" för en bok-serie jag läste förut. Och en gammal dakboksförteckning. Det får duga.

Och matte prov har vi imorrn,klassisar! Glöm inte de! Jag har tränat lite och hoppas hinna träna lite mer ikväll.

Jag hade tänkt ut och springa ikväll men har så himmla ont i översta del på låret,eller vad man nu ska kalla de hehe. Och ont i knät. Så jag har velat lite fram och tillbaka en stund nu,efter jag har gjort  mina övningar. Och fortfarande inte bestämmt mig för hur jag ska göra. Aja,de märker jag väl.

/Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar