fredag 13 maj 2011

Jag måste erkänna en sak...


Hehe,tjenare bloggen,hehe

Jag har inte bloggat,och kommer nog inte blogga när det finns chans att vara ute och när solen skiner,när jag har massa saker att göra eller när jag helt enkelt bara vill sitta med en kopp te och glo på Dirty Dancing. Så förvänta er inte för mycket av mig. Jag överraskar hellre ;)

apprå ingenting...Så är vi ju mitt i ESC(eurovisison song contest)-veckan! Och jag skaffade mig faktiskt en blogg på deras hemsida där idag. Haha,dom har en väldigt rolig hemsida faktiskt där man kan disskutera om vad man tycker om alla olika biddrag. Och jag kan skvallra att det är precis på samma sätt ute i världen angående vår Eric Saade. Antingen älskar man honom,och ber om att få gifta sig med honom,eller så hatar man honom så grymt mycket att det finns inte! Jag är varken eller,men jag är stolt svensk och älskar allt som har med vårt vackra,smart,roliga land att göra. Och jag ÄLSKAR ESC! Jag är verkligen inne i det här nu. Kan typ danserna från alla uppträdanden och sångerens bakgrund och hur dom röstade i de olika länderna. Haha,vilken jäkla nörd jag är! Men kul är det! som tusan hehe. Alla har väl hört "boom boom shacka shacka your love is lakka lakka" okej hon(Emmy) ska sjunga like a men det blir fel nånstans och hon  sjunger ist lakka lakka. HAha,My och jag har gått och gjort dansen hela dan idag :) Sen finns ju också under bara Jedward! "she got her lipstick on,here i come..." lalala! haha,så himmla coola och dunersköna killar! Skulle inte ha det minste emot om nån av twinsen fick en chroch on me. Då skulle det bara bli jämt ju ;)

Oj,va långt det blev! och ändå har jag knappt börjat snacka än,haha.

Imorgon är final i melodifestivalen för skolorna i min stad,och jag ska gå och hejjja på underbara,superbegåvade Emma som gick vidare från semi :)

Puss på er,gullisar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar