torsdag 19 maj 2011

Staying home is booring....


...Och jag är skit rädd för den jäkla getingen som gömmer sig i vårt kök just nu! Varfan är min prins på en vit häst när jag behöver honom?!

När jag vakna idag hade jag jätte ont i huvet och sket i skolan idag igen. Och ångrade det lika mycket om inte mer. För idag missar jag svenska provet. Men ska snacka med Johanna så att jag får ta det så fort som möjligt. Kanske redan imorrn, om jag kommer då.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Fick ett litet "ryck" vid halv tio och städade lite(haha,jag är så himmla noga med att det ska vara fint och rent överallt ibland) och sen det är den största kraftanstäningen att gå och hämta in posten. Så ja, inte mycket alltså. Eller, kanske, träna lite har jag hunnit med också. Men det är så vanligt att jag inte tänker på knappt :)

Snart är klockan två och ska fixa lite mellis då. Är så himmla sugen på yoghurt med mussli just nu! HAr inte ätit nåt vettigt idag annars. Fy på mig!

Och det blåser ute! :D Ser ut att kanske börja regna sen också! :D Jag som älskar regn så mycket! men solen sken ju för en kvart sen så vem vet?

Aja,puss på er!

/Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar