onsdag 18 maj 2011

Oooooonsdaaaag!

                                                    (gud va fin jag är dåe^^ haha)
          (en liten "fan-bild" jag gjorde i skolan igår hehe)
Wow! Helt plötsligt fick jag en såndär superkick när jag skrev Oooooonsdaaaag! haha,det va kul ska nog göra det oftar...^^

Idag hade jag världens magknip när jag vakna och sket i att gå till skolan, fast jag skulle ha gjort både ditt och datt. Menmen.

Idag stacka mamma och tjejerna till sommarstället, och stannar där tills måndag. Resten av hos kommer nog ner på fredag. Och killarna är och fiskar, eller iaf tar en tur med båten så nu är jag hemma själv. Vilket känns väldigt konstigt,för det händer nästan aldrig.

Och juste! Idag såg jag klart första säsongen på Pretty little liars och det var så jäkla bra! Gud,jag bara älskar Toby,Aria,Mr.Fitz(vägrar kalla honom Ezar)Hanna,Spenc,Em, och Hannas nya kille Kohlen eller vad han heter,såååå söt! :D Vill bara snacka sådär cool engelska hela tiden.

Och är också glad över att äntligen ha hittat en bra prao-plats. Nämligen på stans tidning :) Fan,kommer bli sjukt spännande!

Aja,nu ska jag inte plåga er med mera jobbig text att läsa ;)

/Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar