måndag 16 maj 2011

Vädret vid kusten,azzå^^

Jag bor vid en kuststad. och där kan man verkligen inte lita på vädret. För en stund sen så regnade de. Och nu,gissa vad? Solen skiner! Helt otroligt...

Idag ska jag göra lite läxor...Och ni får hjälpa mig! Vad är lycka? När man äter en brödbit? :S neee... När man står framför spegeln och gillar det man ser? Aaa :)Hjälp mig komma på mer saker!

Sen måste jag också öva utal på engelskan, få flyt i mitt spelande och lära mig berg och sjöar i världen. *suck* aja :/

Idag har jag glidit runt i sköna ågud,nu tappade jag det helt,hjälp! CHINOS! ja,så hette de. och ett hudfärgat-linne,sockor,sjal, och en mysig kofta. Så skönt så,vetteni ;) 
Fattar inte varför vissa klär sig i hårda,obekväma saker,usch!

/Dalicei

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar