söndag 29 maj 2011

Vill va liten igen

Hej allra käraste blogg!

Igår var en av mina favorit filmer på tv! Stardust! Den är verkligen min typ av film och jag älskar den jätte mycket!
För er som inte har sett den utspelar den sig för länge sen typ 1800-tal eller nåt sånt. Och Tristan(huvudkaraktären) försöker vinna stans vackraste flicka Viktorias hjärta. Dom gör en deal om att om Tristan hämtar en stjärna till henne ska hon gifta sig med honom ist för den rika snubben.
Stjärnan är dock inte vad Tristan tänkt sig. Och han blir tvungen att slåss för sin kärlek. Hans resa utspelars under ca en vecka och han får reda på massa saker om inte bara sig själv, utan också om sin framtid...

Sen har jag idag sett på Skönheten och odjuret. Även det en mycket bra film av allas älskade Disney <3. Och jag antar alla vet vad den handlar om ;)

Lik så Törnrosa,hehe, såg den också idag. Har inte sett dom på as länge.

Ni kanske fattar att jag är en riktig film-älskare ;)
 

1 kommentar:

Julia Sara Johannesson sa...

Åh! Jag älskar Stardust! Den är så himla bra! <3

Skicka en kommentar